pátek 7. února 2014

Dneska jenom stručně

Došila jsem top Kristinčiny narozeninové deky. Fotka nic moc, s tou slotou, co je venku, si neporadí ani náš nový foťák.


Teď budu hledat, co dolů. Věřím, že narazím na nějakou dokonalou deku (něco jako jsem dala do quiltu pro maminku), tentokrát ovšem v růžové. Mám na to 4 měsíce. A chystám se na další, v pondělí mi přišly látky. Bude pro jednu holku, co má mámu Češku a tátu Bulhara jako naše děti, a bude vypadat asi takhle:


Znám své kreativní já i neschopnost držet se návodu, takže jsem sama zvědavá, co z toho vyleze. 

A teď k chlebu: upekla jsem ho, ale nestál ze prezentaci. Když jsem tak brouzdala blogama, kam chodím, uvědomila jsem si, že na to jdu úplně blbě. TAKHLE se prezentuje chleba!



Je v něm sice droždí, bílá mouka a žádné drama, ale kdo v dnešní hektické době stojí o dramata? 
PS: Jen tak preventivně jsem hledala ten litinový hrnec, pořídíte ho třeba tady a vyjde vás jenom na 3144 korun. Jestli do toho přesto jdete, tak dobrou chuť!



3 komentáře: