sobota 20. dubna 2013

Žabičkované šaty

Jestli se vám zdá, že jste tyhle šaty už někde viděli, tak máte trochu pravdu. Kus z nich jsem tady ukazovala loni, když jsem se snažila rozlousknout problém žabičkování na svém novém Brotheru. Vyfotila jsem je ale  až o prázdninách a po návratu domů už bylo tak hnusně, že by post o letních šatech zveřejňoval jenom blázen. A tak o nich píšu teď, kdy příslib vedra a letní dovolené zase visí ve vzduchu.


Vlastně vznikly úplně náhodou. Jenom jsem chtěla to zpropadené žabičkování na něčem vyzkoušet, a tak jsem vyhrabala tričko, které mi přišlo vhodné zničit.


Dostala jsem ho od kamarádky. Nad dramatickým vzhledem a volánovými rukávy bych před 15 lety jásala, teď jsem ale věděla, že ho na sebe nikdy nevezmu, a tak jsem ho bez většího plánování rozřízla a začala nabírat. (Jak jsem to dělala si můžete přečíst tady.)




Šlo to tak dobře, že jsem měla za moment docela dobrou dětskou letní sukni, která měla v pase už začištěný dolní lem trička. 



Navnaděná dobrým výsledkem jsem odřezala i rukávy a přemýšlela, že bych z nich udělat třeba čelenku nebo něco jiného do vlasů, a jak jsem s nimi tak pohrávala, najednou z nich byl volán!

  


Sukně se tak proměnila v šaty, kterým chyběla ramínka. Že bych ještě uřízla látku mezi průramky? 



 Hm, jedno ramínko prosté a druhé s potiskem... proč ne, asymetrie se mým životem  line jako červená nit a nesymetrické věci mi pod rukama vznikají i v případech, kdy se usilovně snažím mít něco na chlup stejně. Protože modelka právě nebyla doma a já jsem neměla ramínka na kom změřit, dala jsem přednost vázačce za krkem.
 

Kdybych hledala látku na Kristinčiny nové šaty, o tuhle černou bych ani nezavadila pohledem. Šla bych po veselých barvách, proužcích nebo puntících, možná i po nějakém drobnotisku, jen proboha ne žádný look a la Carmen!   



A jak to v nich Kristince sekne! A jak ráda je nosí! Tyhle šaty z trička, které jsem vůbec neplánovala ušít, byly hit no. 1 loňských prázdnin a tuším, že až Kika uvidí tenhle blog, nesundá je ze sebe ani letos.  



Jenom jí asi budou trošku kratší.



3 komentáře:

  1. Páni, to je parádní recyklace!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Diky moc za pochvalu. Mozna bych tu mela nekdy ukazat i ty zvorane recyklace, takove taky probihaji, co? :)

    OdpovědětVymazat