neděle 3. března 2013

February Top 10

Únorové top 10 nebude tak úplně top 10, ale spíš top 1. Není to proto, že bych se celý měsíc flákala, ani proto, že by únor svou délkou neumožňoval udělat 10 věcí, o kterých by stálo za to napsat. Je to proto, že v polovině února začaly Andrejčovi jarní prázdniny a můj osvícený, dobrý muž vzal obě děti na týden k babičce do Bulharska.

To je on, můj osvícený, dobrý muž.
 Lyžovat, a taky aby si procvičily bulharštinu, protože ta se jim zhoršuje přímo úměrně počtu hodin, které tráví v německy mluvícím prostředí. Čeština je zatím nerozbitná, i když Kristinka na mě ráda mluví německy jenom proto, aby vyzkoušela, jestli jí zase udělám přednášku o tom, že jsem její matka, tak ať na mě mluví mateřským jazykem, anebo si to protentokrát odpustím. 

Každý rodič s malými dětmi pochopí, že událost takového významu přebije úplně všechno. Přemýšlím, jestli existuje něco, co bych za ten ozdravný týden vyměnila. Mít vlnité vlasy až po zadek? Vyhrát v loterii?  Posedět s Ryanem Goslingem a mít si s ním co říct? To těžko.

To je on, Ryan Gosling.
Doufám, že svět je plný manželů, jako je ten můj, kteří svým ženám tu a tam dopřejou pár dnů, kdy se můžou oblékat, jíst, vařit, chodit, pracovat a spát, aniž by při tom musely odpovídat na otázky z několika různých oborů, pokládané zároveň několika tazateli, z nichž se každý zdržuje v jiné místnosti. 

Těsně v závěsu za ozdravným týdnem je poslední věta z emailu Andrejovy třídní. Prý budou ve škole vyrábět razítka, potřebujou 26 korků a paní učitelka má doma jenom 2. Paní učitelka nemá děti a ráda dává důraz na detail. Zdá se, že přišel náš moment. Jenom u nás se nasbírá korků pro několik tříd!


Ušít z nich sako mě ale ještě nenapadlo.



Žádné komentáře:

Okomentovat