sobota 9. února 2013

Yoda & The Little Queen Costume


Rok se s rokem sešel a v Německu zase začal karneval. Bože můj. Kdyby se po městě prošla Ada z Módního pekla, praskla by jí čočka. Zejména ženy ve středním věku mají strach, že budou vypadat blbě, ale přesto se chtějí ke karnevalu nějak přihlásit. A tak se nemaskují celé, ale stejnokroj ve složení tmavé džíny - prošívaná bunda - krátký melír doplní něčím karnevalovým na hlavě. Populární jsou tykadélka, čepičky s tykadélky  (moc pěkná je třeba beruška) nebo růžky, paruka nebo líčení jako něco. Jediný dospělák, kterého jsem zatím viděla v kostýmu na veřejnosti a nevypadal jako chovanec blázince, byl ředitel Adrejčovy školy, který se převlékl za stavbyvedoucího. Proště kvádro vyměnil za stejnokroj z krapánek jiné kanceláře. 


Pro nás to znamená vyrábět kostýmy.
Andrejča jeho yodovství stále neopouští, takže bylo jasno. Plášť jsem mu slíbila ještě před vánoci a už nějakou dobu jsem věděla, že použiju metodou vezmi kus oděvu, který tvé dítě má, a obkresli ho na látku. 
V tomto případě šlo o župan a fleecovou deku. Střihla jsem ho víc do áčka, zkrátila a rozšířila rukávy a pohrála si s tvarem kapuce. 

Yodův plášť

Kristinka nesměla zůstat zkrátka, a tak jsem jí stejnou metodou ušila plášť pro královnu. V tomto případě jsem délku prodloužila a kapucu udělala širší a špičatou. Aby vypadala opravdu majestátně, plácla jsem se přes kapsu a koupila ve slevě polštář z imitace kožešiny na kožešinový límec. Límec byl nápad dobrý, jen ten červený fleecc nebyl zvolený úplně šťastně. Bez koruny Kika vypadá trooooošičku jako děda Mráz. 


Ale víte co? Náhodou jim to děsně slušelo! Když jsem je fotila, dojalo mně, jak se k sobě chovají hezky. Viděla jsem v nich Sašu a mně. Přesně takhle mě na fotkách drží on,

  
a takhle s láskou k němu vzhlížím já.

 

Taky ho někdy umím  pěkně položit na lopatky. Teda když se nechá.


Vidět se v nich při tomhle focení mě bavilo mnohem víc než minulý týden v koupelně, kde Kristinka Andreje buzerovala, že si nehodil ponožky do špinavého prádla.

A tu krásnou korunu, tu si Kristinka vyrobila úplně sama! 


A teď schválně hádejte, co ze svého kostýmu si úplně sám vyrobil Andrej?  



1 komentář:

  1. sháním plášt na mistra yodu, prosím ozvěte se mi: gmarika@seznam.cz děkuji

    OdpovědětVymazat