úterý 20. listopadu 2012

Představujeme..... art.stopp

O tom, že jsem se díky známosti z pískoviště ocitla ve skupině umělců, kteří se společně snaží prodávat své umění, jsem psala už několikrát. 

Většina z nich svůj obor vystudovala. Trošku mezi návrháři, grafiky, akademickými malíři a jinými etablovanými umělci trčím, berou mě ale mezi sebe úplně samozřejmě a být v jejich kruhu je  prostě bezva. 



Po několikahodinovém brainstormingu naše sdružení dostalo jméno - ART.STOPP - na můj vkus trochu anglosasky tvrdé a příliš přísné (sdružení je sice multinárodní, za měkké Slovany ale kopu jenom já), za to ale trefné. Imagine Arthouse je totiž na autobusové zastávce (linky 30 a 36, zastávka Elisabethenstrasse). To dvojité pp na konci slova stopp je navíc prý  vtipná narážka na nedávnou změnu německého pravopisu, kterou, čistě z nedostatku místních jazykových poměrů, úplně nechápu, ale jsem ráda, že má naše jméno právě takovou přidanou hodnou. Autobusová zastávka je navíc objekt velmi fotogenický, čehož jsme využily, když jsme u nás na Závisti fotili moji první propagační fotku. Ta už tady byla k vidění, ale je tak povedená, že vám ji možná ukážu ještě několikrát.

Za kamerou: Evča Vychodilová, modelka: Lucka Fialová

První zmínky o tom, že bychom se mohli dát dohromady, padly v srpnu. V září galerii vytopili sousedi zezhora (jejichž dcera je Kristinčina dobrá kamarádka ze školky), v říjnu prasklo topení a v listopadu se mělo otvírat. A protože Marika Von Christian, dobrá duše celého projektu i majitelka vytopených prostor (a taky rodilá Češka z Olomouce, jak už jsem tady taky někde psala), umí vzít věci za správný konec, otvírat se bude a se vší parádou. 

Vás, kdo jste poblíž, tedy zvu na grand opening 25. listopadu od 13 do 19 hodin. Přijďte se osvěžit sklenkou vína, poslechnout si živou hudbu anebo jen obdivovat vystavené obrazy, objekty, šperky, módu, kresby, design a taky moje tašky.

My dear friends,
On Sunday, November 25th, 1-7 pm, there will be a presentation / selling exhibition of a newly set art group art.stopp, which I happen to be a part of. It would be great if you stop by. There will be a nice wine bar to refresh ourselfs, live music to enjoy and art to admire. /

What You Will See / Ca vás čeká

* graphics and drawings / grafiky a kresba: Cosmina Berta
* juvellery / šperky: Beate Rosebrock
* fashion / móda: satú
* photography / fotografie: Saki Geornaras
* knitting / pletení: by Jessie Jeminez
* paintings / malba: Hilda Kleyn
* paintings / malba: Anneliese Schwiederski
* paintings  / malba: Tatjana Ovrutschski
* paintings  / malba: Julia Ovrutschski
* objects  / objekty: Marika Von Christian
and ofcourse my bags / a samozřejmě moje tašky

I hope to see you on Sunday, November 25th between 1 and 7 pm in Imagine Arthouse, corner Brücken- and Elisabethenstrasse, 60594, FFM, 30 and 36 Bus.stopp Elisabethenstrasse.



Žádné komentáře:

Okomentovat